nedeľa 12. februára 2012

Čeština

Češtinu si môžete stiahnuť tu -> DOWNLOAD
Ako nainštalovať češtinu na každej platforme (Win, Mac OS x, Linux) sa dozviete v pribalenom readme.

Ďalšie češtiny a slovenčiny nájdeš na http://cestiny-slovenciny.blogspot.sk/

4 komentáre:

  1. ahoj, díky za češtinu na HoN
    nikde na internetu jsem jinou nenašel, podle textur sem se díval že překlady máte dobré, ale já používám linux fedora 16_x86
    problem nastane když si podle readme změním německou vlajku.

    například hned první přihlašovací strana:

    má tam být
    Uživatelské Jméno:
    Heslo:
    zapamatovat heslo:
    .......

    bohužel to píše něco jako skoro češtinu skoro jako polštinu, chybíí pár písmenek, a například UZIVATELSKE JMENO to napíše zhruba něco jako = U ivatelskň jmňno

    myslím si že je to něco s kodovaním nebo tak něco a nebo nevím kde dělám chybu ale překlady jsou dobře což znamená že by asi mnělo byt někde něco ve smyslu kdyzž sem dělal WWW stránky tak mi to taky pokazde nepsalo stejně,
    někde bylo kodování UHF nebo tak něco jinde zase latin 2 a nějak se to řešilo zase jinym příkazem
    prosím o radu díky za info na mail odbory.jana@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravím, já mám úplně ten samej problém i na windows 8. Je škoda že to nefunguje, těšil jsme se že to bude v češtině.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte ide niekomu čeština na win 7 64 byt ? Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť